Anmeldelse af The Rich Jerk

For en del år siden så jeg første gang reklamer for The Rich Jerk bogen. Reklamerne fik virkelig en til at stoppe op og læse siden igennem en ekstra gang. Aldrig før havde man set en så arrogant måde at sælge på. Her var virkelig tale om at han svinede alle folk til og lod som om at han var ligeglad hvad folk mente da han jo allerede var rig. Selvfølgelig viste det sig at være et genialt påfund og The Rich Jerk bogen blev hurtigt vel nok en af de mest solgte ebøger om at blive rig.

The Rich Jerk

Den gang skulle man betale knap 1500 DKK for bogen men her det seneste stykke tid har man prøvet at sætte bogen ned til ca. 50 DKK og dette gjorde jo at bogen bliver langt mere interessant for de fleste. Det er de færreste GET RICH QUICK bøger på markedet der bliver solgt til 50 DKK da der typisk skal tjenes rigtig mange penge på dem og folk der gerne vil være rige vil betale meget for at få ”hemmelighederne”. Der er også den forfejlede psykologi med at hvis noget er billigt må det også være dårligt.

Men lad os tage et kig på bogen. Bogen beskæftiger sig med følgende emner:

1) Hvordan du opretter et affiliate website der sælger voldsomt

2) Betal per klik strategier som dræber konkurrenterne

3) Søge maskine optimering

4) Sælg dit eget informationsprodukt

5) Køb billigt og sælg videre på Ebay (i DK vil det være QXL)

6) En opsummering til glæde for begyndere

Dette her er hovedpunkterne som The Rich Jerk bogen beskæftiger sig med. Bogen er holdt rimelig kort og derfor bliver du ikke ekspert på nogle af områderne men du får en ok introduktion der også er god nok til at du hurtigt vil kunne tjene bogens pris hjem. Der er ikke en masse hemmeligheder, de fleste ting vil du kunne finde gratis på nettet hvis du bare vidste hvad du skulle søge efter. Når du har læst bogen vil du så kunne søge efter mere uddybende information.

Karakterskala 1-5
:

1: Hold dig fra den total spild af penge

2: Tror ikke på det virker men der er da lidt interessante ting

3: Dette virker måske men kræver meget arbejde eller en del ændringer at få til at fungere

4: Dette virker men kræver en del arbejde

5: Dette virker helt sikkert og kræver ikke ret meget arbejde

The Rich Jerk Ebogen får karakteren 3 pil op – hvis man tager i forhold til prisen får den 4 pil ned. Principperne i The Rich Jerk virker helt sikkert og der er ingen tvivl om at han har tjent mange millioner på at bruge de selv samme taktikker og det kan du også. Det er dog ikke noget du kommer sovende til, der kræves rimeligt hårdt arbejde hvis du vil op og tjene rigtig mange penge. Hvis du er tilfreds med nogle få 100 kr. ekstra om ugen er dette helt klart muligt for en ganske lille arbejdsindsats. Du skal altså være opmærksom på at der skal arbejdes og du skal sætte dig ind i flere ting end bare de som står i bogen (dygttiggøre dig selv) men så har du også nogle værktøjer der nemt kan tjene dig masser af penge. Jeg bruger selv nogle af disse og for ca. 50 DKK kan den helt sikkert få min anbefaling. Ved en pris på 1500DKK ville jeg ikke anbefale den, der kan man få mere gennemarbejdede bøger om de enkelte emner. Min største grund til ikke at give den en ren 4 er at den simpelthen kun præsenterer toppen af isbjerget om de forskellige emner og så står du der og mangler hele fundamentet for at få det maksimale ud af den.

One thought on “Anmeldelse af The Rich Jerk”